Ahad, 17 April 2011

sigh* sedih....but buat2 cool..pi lam aty hancor..!!

aku ada cerita....tentang sorang mamat nie..nama dy "mr.S" ....aku panggil mamat tuu "ngegeh" dalam bahasa sarawak laa.. kalau translate maksudnye seorang yg "mengada-ngada" kui kui..XDD...aku kenal dy nie kat web yg satu lagi selain "facebook" iaitu "tagged" ....kebetulan pulak dy dari sarawak..same with wewe gak..mula2 kenal tuu kan..alaaa..biasa laa...tiap2 ari maen komen2 status masing2....xdew pon nampak org laen yg komen2 selain kitew berdua...makin hari makin rapat laa...

..................beberapa bulan lepas tuu....!!!!

suatu hari..aku text mamat tuu..tanye...napew sampai skrg x kapel2 agy...sbb masa mula2 wewe kenal..dy still single... (juz tanye) pas tuu dy ctew laa..sbb2 dy xnak kapel an..sbb yg pertama iaitu dy masih sygkan gf nya yg sudah meninggal beberapa tahun yg lalu...aku ok jew...okok..okok....ihix....pastuu nak dijadikan cerita....

.................beberapa bulan selepas semakin rapat semakin rapat...jeng jeng jeng....uo..!!mlm tuu...wewe check tagged....xlupew tuk jenguk profile dy..kalau x jenguk x sah....pas tuu..tiba2...wewe tgk laaa komen2 kat status dy....OMG....wewe nampak komen2 dy with sorang gurl nama "isya" ...syg2 lagi tuu...OMG....!! masa tuu terus air mata wewe mengalir....argh....tetiba jew wewe rasa cam hancur je...cam "down" jew bila wewe nampak tuu...pas tuu...wewe dengan perasaan "frust" disebabkan wewe pon jatuh aty kat dy...sigh*.... :(
wewe pon tulis laa status baru...ckp cam nie "PENGAKUAN JUJUR : oklaa..mulai saat ini..bulan ini...hari ini...detik ini...apew lagi eks..yg berkaitan dan sewaktu dengannya..aku akan lupakan dia...arghhh..tension nak mampos...!!maybe pas nie aku akan belajar tuk syg org laen selain dia..bye2 awak..semoga awak bahagia...jaga kesihatan selalu k...maafkan wewe sbb wewe sempat menyintai awak sblum nie..but dun worry...wewe akan buang jauh2 perasaan itu mulai dari hari ini...selamat tinggal~~~~" hahahaa....memang masa nie aty wewe hancur lebur jadi debu~~~wakakaka...umpama...weksss....pas tuu bila "mr.S" online...dy tgk status wewe...hurmm....terus antar sms kat wewe tanye napew wewe cam nie..napew wewe berubah mendadak...wewe jawab laa.."tuk kebaikan u sendiri" pas tuu lak...wewe yg kena marah..adehhhh..!!! "mr.S" nak wewe yg mula2 dy kenal dulu...but wewe cam sigh* jew..malas....masa tuu memang wewe nanes jew...sbb bila dah syg...susah nak terima bila dy ada gf....secepat tuu kew dy luoew apew yg dy ckp kat wewe ttg gf dy yang dulu..hurm...wewe rasa dipermainkan n kena tipuu jew....arghhh...but wewe terdiam sejenak bila dy ckp kat wewe cam nie...."walaupun saya ada gf...saya ttp sayang awak n xpenah lupew awak n selalu text awak..saya xnak awak cam nie...saya nak wewe yg dulu...saya xnak hubungan kita renggang gara2 saya ada gf baru...saya nak wewe yg panggil saya "ngegeh"..mana ilangnye wewe dulu...pas tuu this is it..."saya syg wewe sama jew dgn saya syg gf saya..xdew beza..!!!" tuu yg wewe akan ingat sampai bila2....lepas pergelutan semua tuu..wewe n mr.S cam biasa....amin~~~~sampai skrg wewe akan tunggu dy gak...walaupun gf dy berganti2 selepas nie....

Tiada ulasan:

♥ Copyright © 2012 reserved to WeeNa. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa