Jumaat, 20 Januari 2012

secret of me...♥♥

aku seorang yg biasa sajew tapi banyak kisah disebaliknya...lalala~~~♥
kisah hidup seorang gadis yang bernama *wewe* yang tinggal di dalam hutan A.K.A unisel,sbb dipanggil hutan coz UNISEL nie terletak ditengah-tengah kelapa sawit...hehehe,shopping complex susah nak cari..ini bukan cerita yang aku nak kongsikan,ok let talk about future first...
hidup ini umpama roda yang berputar,ada masanya kita diatas dan ada masanya kita dibawah..semasa kita diatas tuu jangan laa kita bongkak dan ego,kang org xsuka kitew cam mana...pastuu masa kita dibawah baru nak cari orang...its useless... ♥ pada masa yang sama gak,aku tersilap langkah kerana mencintai seseorang yang tidak patut aku cintai *dush* hahax XDD,but itu semua kisah lama coz skrg aku cuma nak focus in my study...now is 2012,but bila laa azam aku nie menjadi,*haissss* geram lak rasenye kan kan? but so k,maybe it's not a perfect time for me...but someday aku akan buktikan siapa aku sebenarnya...to my beloved EX,next time i will show u who's rite and who's wrong (actually still aket haty coz being dumb by my ex MR.G bukan nama sebenar) but it's ok...aku anggap tuu sebagai dugaan hidup...♥ paling aku xsangka,next month daa *sweet 20* oMg..cant believe it,but itu lah hidup,masa berjalan dengan pantas tanpa kita sedari...

p/s: hargailah seseorang sebelum kita dihargai oleh orang lain ♥ (amende aku ckp nie..wakakakaa)

~~~cau cin cau~~~

Tiada ulasan:

♥ Copyright © 2012 reserved to WeeNa. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa