Selasa, 4 September 2012

oooo....ko ingat ko jaa laa bulih...!!


nie lagi satu aku xpuas hati laaa....
 *X KENANG JASA* betol laa...
xpa2...aku sabar dulu...
tengok laa cam mana dorunk nanti kan..
aku malas nak gaduh...
this is my last sem...
tapi betol2 aku sakit hati...
kalau *them* mau nie mau tuu..aku ok jaaa...
tapi bila part aku nanti...
banyak laa cara durank mau mengelak oooo
xpa2....
sabar wewe..sabar jaa...
sesuka hati durank ckp xnak...
ok fine...aku xboleh nak harapkan sapa2 lagi sekarang...
berkawan dgn *strangers* lebih baik berkawan dgn orang yang berkawan dgn kita...
sebab kadang2 org yang berkawan dgn kita tuu senang nak sakitkan hati kita jaa..
satu2nya yang ku harapkan...
cuma *tola-ansur* dan *saling tolong* jaa
aku xminta barang durank..
aku xminta juga duit durank..
aku sendiri ada...
tapi kita semua sama jaa...
napa aku jaa yang beria-ia...
nevermind laa...
ikut durank jaa...apa yang terbaik buat kita semua...
aku xmau kasi jejas nie persahabatan....



aku cuma harap durank faham aku...aku pun faham durank...
kalau ckp2 belakang tuu semua tuu buat sakit hati...
kalau betul tida puas hati lebih baik mengaku...
aku xmau laa sembunyi2 nie...
kita suda lama kenal bha..
ko tau aku...
aku tau korank...
aku memang suka mengarah ke...or paksa or what...
tapi aku masih juga tolak ansur sama korank...
tapi x bermaksud aku jahat...
pentingkan diri..
aku tinguk jaa cam mana korunk cuba mengelak dari aku..
yeahhh...i know it...
tepa laa kalau gitu ooo...
kawan xbulih paksa2 kan....
biar jaa laa...

p/s : sahabar sejati tidak akan pernah merungut tapi sentiasa menolong rakannya yang dalam kesusahan or kesulitan...xkisah laa dalam senang or duka...
sentiasa bersama selamanya~~~~~ 

PEACE NO WAR....

♥ ♥ my BFF so much....!!




2 ulasan:

Masmira Masri berkata...

semoga tabah n sabar yer....

do visit n follow
http://myaleo.blogspot.com/2012/08/wedding-preparation-berinai.html

Wewe Weena Shomel berkata...

yew... :) thank ya

♥ Copyright © 2012 reserved to WeeNa. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa