Sabtu, 12 Mei 2012

sakit hati tol~~~

kenapa laa yew...
sampai sekarang pon aku masih lom dapat lupakan dia...
walaupun aku tahu cam mana dia tinggalkan aku ari tuu..
tapi perasaan sayang tuu masih ada...
teringin rasanya nak buang segala perasaan tuu tapi tak dapat disebabkan dia...
bila time aku dah mula lupakan dia..dia asyik ganggu aku...
tuu yang buat aku sakit hati sangat2..
cam mana laa eks,cam mana aku nak lupakan dia?????
ujian apakah ini?? aku dah tak tahan daa dengan semua nie...
sebab nie melibatkan perasaan aku...
tapi tak dinafikan memang aku masih sayangkan dia..
maybe penyebab aku masih tak dapat lupakan dia adalah kerana aku tak leh terima yang kitew daa break sebelum aku balik UNISEL...astaga...ingatkan nak balik KL nie nak jumpa dia..tapi sebelum balek daa break...
sungguh sedihhhh~~~~~~~ hanya tuhan yang tahu
member2 aku semua xsetuju aku ngan dia....dorunk bantah abis-abisan...
tapi puas aku menjaga dan pertahankan hubungan kitew,akhirnya putus juga.
and paling penting yang aku nak highlight kat sini adalah tahniah kepada aku kerana dengan naluri aku yang terlalu kuat pada lelaki,aku tahu cam mana sikap dan perlakuan dia..dia xleh nak tipu aku..so mana2 lelaki yg akan jadi bf saya nanti..jangan nak ngade2 tipu aku sebab aku ada naluri yang amat kuat iaitu KETIDAKPERCAYAAN....hahaha...
bila difikirkan balik kan..perlukah aku ingat dia lagi???
apa pendapat u all my reader????haisss..aku tengah pening nie.... 


helppppp...!!! helpppppp.....!!! huahuahua *evil laugh*





Tiada ulasan:

♥ Copyright © 2012 reserved to WeeNa. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa