Jumaat, 11 Mei 2012

why why why??

jam sekarang menunjukkan tepat jam 4.40am...dan aku masih belum tidur...


"kenapa?"


sebabnya aku tengah bz "mengedit" dan "mengupdate" blog aku yang comel nie..hahaha.. bayangkan dari petang tadi,masa aku balik dari class Pn.Jiani iaitu Penghantar Pedagogi agak2 dalam jam 5 cam tuu,aku asyik dating jew dengan blog nie...sampai sekarang pukul 4 pagi pon aku lom nak tido..tgk syok katakan...and~~


sebab kedua aku lom tido sampai sekarang adalah sedang sibuk "menukar", "mendownload", dan "menginstall" di lappy aku yang agak pepel nie..wakakakaa...abis semua facebook aku..google chrome aku..youtube aku..semua aku kasi kaler "PINK"...wakakakaka..terbaek wok..! memang syok giler laa...rambang mata tengok semua PINK..aduiiii...kuyak betol laa aku hari nie,online 25jam sehari... 


sebab ketiga aku lom tido is jeng jeng jeng---> tengok [ endless love ] kat web tonton tuu...adoiiilaa,lambat giler aku tengok hari nie.. "BLOG" punye pasal laa nie...syok sangat nak edit2 blog sampai lupew movie favourite aku tuu..wakkakaka, faham laa kan kena tengok kat tonton tuu sebab xdew TV kat ostel nie..tunggu laa UNISEL nie kaya ckit sediakan TV utk student..wkakakaka...


p/s : lebih baik ku begini setiap hari,agar aku dapat melupakan seseorang yang pernah menyakiti hati ini,dengan aktiviti2 di atas,aku terleka dan melupakan dia..nice idea from wewe...wkaaakakaka...

Tiada ulasan:

♥ Copyright © 2012 reserved to WeeNa. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa